2012. április 18., szerda

A szorongásom szép lassan kikúszott az életemből

"Pontosan 3 éve jelentkeztem Katánál, hogy segítsen enyhíteni szorongásaimon, melyek akkor már súlyosan korlátozták a mindennapi életem. Minden erőmmel ki akartam belőle gyógyulni ezért viszonylag intenzív terápiába kezdtünk: ez heti 2-szer 2 órás alkalmakat jelentett. 

Bevallom az elején nem hittem, hogy képes leszek valaha is kigyógyulni a már 20 éve fennálló szorongásos "betegségemből". Végül így lett. És ami igazán hihetetlen, hogy mindez 2-3 hónap alatt sikerült. A terápia segített felnőtt fejjel átgondolni a gyerekkorom, megérteni annak következményeit, reálisabban értékelni önmagam és talán emiatt, a szorongásom szép lassan kikúszott az életemből. 

Ez nagyon megváltoztatott mindent: a magánéletemben, párkapcsolatomban, munkámban... egy szóval minden más lett. Eltűnt a korlát, a szorongás. Elindított bennem egy komoly, belső munkát, ami még most is tart. Az, hogy sikerült megértenem és legyőznöm az addigi életemet nyomorító szorongást, félelmet óriási önbizalmat, lendületet adott ahhoz, hogy további önismereti munkát folytassak. Mert még mindig van mit. Ma azt kell megértenem mit kezdjek a friss szabadságommal és a ténnyel, hogy az életem teljesen más irányt vett néhány segítő beszélgetés után. 

Köszönöm"

Nincsenek megjegyzések: